Cupcakes på ett enkelt sätt!

Ja jag gjorde cupckaes igår på ett enkelt sätt vilket blev väldigt bra :)
Jag köpte nämligen kungsörnens färdiga cupckaes mix. Man fick med pulver till smeten, frostmix till "krämen" ovanpå, formar och garnering.



Man blandade ner vatten och vispade ihop första mixen. Sen gör jag så som min handledare på praktiken lärt mig. Jag fyller bara lite i botten först.

Sen fyllde jag mina med kolasås så det blir lite mer smak på dem.



Sen fyller man resten med smet och kör sedan in i ugnen.
När dem var färdig gräddade så hade man på frostkrämen och sedan är det bara garnera med det man själv tycker är snyggt eller gått.

Sedan är det bara att servera :)


Denna mixen finns att köpa på alla livsmedelsbutiker och kostar runt 30-40kr. All beskrivning på hur man gör finns såklart på förpackningen.

Lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0