Gårdagen

Ja igår var mammas kompis här.Ganska roligt faktiskt.Passade på att göra en tårta då, hade nämligen inte gjort någon på länge.



Fyllning i denna var:
Chokladmousse med crisp.(på båda lagren)
Sen grädde ovanpå.
Garnering var chokladströssel.
Vit blockchoklad.
Krossad choklad.
Och sen karamellkulor.

Kan ju även visa dem tårtor jag gjort nu under 2009.

Bröllopstårtan till Kenneth & Sarah



Födelsdagstårtorna Till mamma(45 år)

1.a

2.a

Tårtan till midsommaren



Sen en tårta som jag inte kommer ihåg varför jag gjorde



Ja det var dem jag gjort nu under 2009, kanske kommer någon mer men inte säkert.
Imorrn har jag bageri halva dagen i skolan.Ska försöka få bild på lokaler och saker jag gör.
Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0